Графік правядзення «прамой тэлефоннай лініі» начальнікамі упраўленняў і аддзелаў Добрушскага раённага выканаўчага камітэта, кіраўнікамі раённых службаў і арганізацый

Графік правядзення "прамой тэлефоннай лініі" начальнікамі упраўленняў і аддзелаў Добрушскага раённага выканаўчага камітэта, кіраўнікамі раённых службаў і арганізацый у 2-м квартале 2023 г.

Прозвішча, імя, імя па бацьку, пасада кіраўніка службы, аддзела, арганізацыі

Дата правядзення

Час правядзення

Нумар тэлефона (код раёна:

8-02333)

1.

ШАЎЧЭНКА Надзея Уладзіміраўна,

начальнік фінансавага аддзелаДобрушскага раённага выканаўчага камітэта (далей-райвыканкам)

03.04.2023

10.00-12.00

2-45-70

 

2.

САЛАЎЁЎ Аляксандр Васільевіч,

начальнік раённага аддзела па надзвычайных сітуацыях*

06.04.2023

10.00-12.00

5-96-43

3.

МАРКЕВІЧ Уладзімір Валянцінавіч,

галоўны ўрач дзяржаўнай установы " Добрушскі раённы цэнтр гігіены і эпідэміялогіі»*

10.04.2023

10.00-12.00

7-45-38

 

4.

СМЯГЛІКАВААлена Уладзіміраўна,

генеральны дырэктар камунальнага ўнітарнага прадпрыемства«Добрушскі камунальнік»

13.04.2023

10.00-12.00

2-90-04

 

5.

АЛЕЙНІКАВА Алена Рыгораўна,

дырэктар установы «Тэрытарыяльны Цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Добрушскага раёна»

17.04.2023

10.00-12.00

5-86-60

 

6.

КОШКІНА Аліна Уладзіміраўна,

старшыня суда Добрушскага раёна*

20.04.2023

10.00-12.00

5-58-82

7.

ЗЕЛЯНКОВА Алена Аляксандраўна,

начальнік Добрушскага раённага аддзела Гомельскага абласнога ўпраўлення Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва*

27.04.2023

10.00-12.00

9-52-04

 

8.

БЕЛАГЛАЗАВА Надзея Аляксееўна,

галоўны ўрач ўстановы аховы здароўя «Добрушская цэнтральная раённая бальніца» *

04.05.2023

10.00-12.00

9-52-60

 

9.

ЛАЗАРЭТАВА Вікторыя Віктараўна,

начальнік аддзела запісу актаў грамадзянскага стану райвыканкама

11.05.2023

10.00-12.00

2-45-69

 

10.

АГЕЕЎ Аляксандр Уладзіміравіч,

намеснік старшыні камісіі па справах непаўналетніх райвыканкама

15.05.2023

10.00-12.00

5-99-13

11.

ХАРЫБІНА Ганна Іванауна,

начальнік упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне райвыканкама

18.05.2023

10.00-12.00

5-98-53

 

12.

БАНДАРЭНКА Сяргей Аляксандравіч,

дырэктар Добрушскага дарожна-рамонтна-будаўнічага ўпраўлення №150 камунальнага праектна-рамонтнага-будаўнічага ўнітарнага прадпрыемства «Гомельаблдарбуд»*

22.05.2023

10.00-12.00

2-36-76

 

13.

ЗЕЛЯНКОВА Алена Аляксандраўна,

начальнік Добрушскага раённага аддзела Гомельскага абласнога ўпраўлення Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва*

25.05.2023

10.00-12.00

9-52-04

 

14.

ТАМАШОЎ Вячаслаў Яўгенавіч,

начальнік Добрушскай выратавальнай станцыі РДГА АСВОД*

29.05.2023

10.00-12.00

5-50-24

15.

СПІВАК Юрый Анатольевіч,

начальнік Добрушскага раёна газазабеспячэння*

01.06.2023

10.00-12.00

7-48-80

16.

ЧЫРЫКАЎ Павел Аляксандравіч,

пракурор Добрушскага раёна*

05.06.2023

10.00-12.00

5-71-19

17.

РАКІЦКІ Аляксандр Мікалаевіч,

начальнік Добрушскай раённай інспекцыі прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя*

08.06.2023

10.00-12.00

5-27-55

18.

АЛАМПІЕВА Ала Леанідаўна,

начальнік аддзела жыллёва – камунальнай гаспадаркі, архітэктуры і будаўніцтварайвыканкама

12.06.2023

10.00-12.00

7-50-61

 

19.

КАЛІНІНА Таццяна Сяргееўна,

начальнік ўстановы «Добрушская раённая ветэрынарная станцыя»*

15.06.2023

10.00-12.00

2-36-50

 

20.

ГУСАКОВА Алена Мікалаеўна,

начальнік Добрушскага бюро Гомельскага міжгародскага ф-ла РУП " Гомельскае агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельным кадастры»*

19.06.2023

10.00-12.00

5-99-28

21.

ВЫСОЦКАЯ Вольга Мікалаеўна,

загадчык натарыяльнай канторай Добрушскага раёна*

22.06.2023

10.00-12.00

5-87-92

22.

РАЗДУЕВА Алена Фёдараўна,

начальнік аддзела ідэалагічнай работы, культуры і па справах моладзі райвыканкама

26.06.2023

10.00-12.00

2-45-54

 

23.

ЗЕЛЯНКОВА Алена Аляксандраўна,

начальнік Добрушскага раённага аддзела Гомельскага абласнога ўпраўлення Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва*

29.06.2023

10.00-12.00

9-52-04

 

У выпадку адсутнасці службовай асобы "прамую тэлефонную лінію" праводзіць службовая асоба, якая выконвае яго абавязкі. У графіку магчымыя змены.

_______________

* па ўзгадненні.